Slide
Sky&More Fashion&Show 2025
I/C SKY&MORE TEHNOLOĢISKI PĀRSTEIDZOŠĀ ŠOVĀ IZRĀDA JAUNĀKĀS KOLEKCIJAS
29.03.2025.
Piektdien, 28. martā i/c Sky&More norisinājās Sky&More Fashion&Show 2025, kur klātesot sabiedrībā zināmām personām, uzņēmējiem un visiem modes entuziastiem, tehnoloģiski sarežģītā un pārsteigumu pilnā šovā tika atrādītas 2025. gada modes kolekcijas no tādiem pasaulē atzītiem zīmoliem kā Karl Lagerfeld, Emporio Armani, Luisa Cerano, Joop!, Strellson, Riani, Max Mara, Bugatti, Baldessarini, Elisabetta Franchi u.c.
"Sky&More Fashion&Show jau sen sevi pierādījis kā spilgtāko modes notikumu ne tikai Latvijā, bet arī kaimiņvalstīs. Tas mums uzliek par pienākumu ik gadu rast jaunus un inovatīvus veidus, kā prezentēt jaunākās kolekcijas, jo mūsu viesi sagaida, ka katru reizi spēsim viņus pārsteigt," stāsta i/c Sky&More vadītāja Kristīne Dombrovska.
“Šovakar mēs spēlējāmies ar cilvēka maņām, sajūtām un emocijām, radot patiesu klātesamību un kopīgi izdzīvojot stāstu par mūsdienu cilvēka centieniem dzīvot perfektā, bet tajā pašā laikā mākslīgi radītā pasaulē, aizmirstot par savām dzīves patiesajām vērtībām. Šis šovs nebija tikai tehnoloģiski sarežģīts, bet arī pārsteigumiem bagāts – vakara viesi līdz pat pasākuma beigām nezināja, ka viņu blakussēdētāji patiesībā ir šova dalībnieki, un viņi paši kļuvuši par daļu no aizraujošā notikuma,” turpina Kristīne Dombrovska.
“Priecājamies, ka esam kļuvuši par Latvijas pasākumu tendenču noteicējiem, katru gadu ieviešot inovācijas, kas iedvesmo citus pasākumu rīkotājus. Ja pagājušo reizi pārsteidzām ar ledu uz mēles un modeļiem uz slidām, tad šogad piedāvājām vēl nebijušu tehnoloģisko risinājumu pieredzi. Pēc mums pieejamās informācijas, pirmo reizi pasaulē modes šovā tika izmantoti surround skaņas efekti, radot telpisku skaņas vidi, kurā skatītāji jutās tā, it kā būtu skaņas "ieskauti". Tāpat šovam tika izstrādātas unikālas aranžijas, kas dzīvajā izpildījumā atklāja jaunu skatījumu uz pasaulslavenām dziesmām – no klasikas līdz transam, no deju ritmiem līdz drum and bass un hiphopam. Simboliski izvēlētie skatuves tēli – bijušais dejotājs Ziedonis Kalniņš un jau popularitāti guvušais 8 gadus vecais dziedātājs Georgs Rukmanis-Počs – atainoja cilvēka dzīves ciklu, liekot skatītājiem aizdomāties par svarīgākajām dzīves vērtībām," stāsta pasākumu aģentūras QEvents projektu vadītāja Elīna Zariņa.
Paldies pasākuma atbalstītājiem: Samsung, Audi, Moller Auto, Balcia Insurance, Pūres šokolāde, Veuve Clicquot, pasākumu aģentūrai Qevents, radio SWH, EHR group, Star Fm, Top radio, Mellis, Unastyle, restorānam Fabrika.
Comments powered by CComment